تلفن امداد خودرو زنجان📞096460

facebookinstagramyougoogleaparat
دوشنبه دهم بهمن ۰۱
(16)
(0)
تلفن امداد خودرو زنجان📞096460

امداد خودرو زنجان

برای تماس با امداد خودرو زنجان ضربه بزنید

همین الان تماس بگیر!
معرفی امداد خودرو زنجان شبانه روزی

امداد خودرو زنجان 7/24معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر زنجان زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو زنجان ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو زنجان شامل: یدک کش زنجان ، خودروبر زنجان، کفی زنجان، مکانیک سیار زنجان، بنزین سیار زنجان، باتری به باتری و پنچری در زنجان است.

 

تلفن امداد خودرو زنجان

 

امداد خودرو جاده ای از خدماتی است که توسط امداد خودرو 096460 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می‌توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 096460 تماس بگیرید.

شرکت امداد خودرو جاده ای 096460 بدون کد با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید.

ارائه خدمات امداد جاده ای با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد خودرو زنجان 096460 بدون کد با بیش از 27 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

تلفن امداد خودرو زنجان

  • اطمینان در سفر با امداد خودرو جاده ای زنجان 

  • امداد خودرو زنجان فعالیت خود را در سراسر ایران با ارائه خدمات حمل و امداد خودرو آغاز کرده است. ما برای تعمیر خودرو شما به صورت حضوری در محل تلاش می‌کنیم. در صورتی که تعمیر خودرو در محل امکان‌پذیر نباشد، آن را به یک تعمیرگاه مجاز منتقل خواهیم کرد.

    فعالیت های ما در زنجان و سراسر ایران به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. سایت امداد خودرو 1593 از طریق سامانه تلفنی متمرکز، آماده پاسخگویی به رانندگان عزیز در تهران و تمامی شهرستان‌ها است.

     

    • تیم ما از کارشناسان با تجربه و متخصص تشکیل شده است که به سرعت به درخواست‌های شما پاسخ می‌دهند
    • تیم امداد خودرو زنجان تصمیم می‌گیرد که چه نوع خدماتی برای رفع مشکل خودرو مشتری لازم است و به محل قرارگیری مشتری می‌رود.
    • امداد خودرو زنجان+
  • خدمات امداد خودرو زنجان

۱-تماس با امداد خودرو:

 

۲-شرح وقوع حادثه و خرابی پیش آمده:

۳-پاسخ به سوالات کارشناسان و ارائه اطلاعات هویتی مورد نیاز:

۱-نوع خرابی و مشکل پیش آمده

۴-حضور امداد خودرو در محل و رفع مشکل
۲-تعمیر یا تعویض قطعات:

۳-روز و ساعت استفاده از خدمات:
۴-فاصله مکانی شما از اولین پایگاه امداد خودرو

تلفن امداد خودرو زنجان
خودروهای تحت پوشش امداد خودرو زنجان

  1. امداد خودرو جاده‌ای زنجان به منظور کمک به رانندگان در مواقع ضروری ارائه شده و تمامی خدمات ارزشمند و گسترده امداد خودرو زنجان مانند پنچرگیری و تعویض لاستیک، تعمیرات برقی و فنی در محل، سوخت رسانی، تعمیر یا تعویض باطری، کمک رسانی در مواقع بروز حادثه و تصادفات ناگهانی، حمل و جابجایی خودرو و ... نیز در امداد خودرو جاده ای زنجان نیز قابل استفاده و در دسترس هستند و شما نیز در هر نقطه از مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های استان زنجان که باشید می‌توانید تنها با یک تماس و گزارش مشکل پیش آمده به کارشناسان، از خدمات امداد خودرو جاده ای زنجان استفاده کنید.

  2. در صورت بروز مشکل و یا نیاز به امداد خودرو جاده‌ای در منطقه زنجان، می‌توانید با شماره تماس096460 مربوط به خدمات امداد جاده‌ای زنجان و امداد خودرو زنجان تماس گرفته و پس با چت کردن با کارشناسان ما مشکل خود را مطرح کنید تا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل خودروی‌تان را حل کنند.

  3. پس از تماس با شماره 096460و ارائه اطلاعات لازم، امداد کاران آموزش دیده و کاربلد امداد خودرو جاده ای زنجان بلافاصله به محل به شما اعزام شده و خودروی شما را با بالاترین کیفیت و اصلی‌ترین قطعات تعمیر خواهند کرد و یا در صورت نیاز خودرویتان را به اولین و نزدیک‌ترین تعمیرگاه معتبر و یا محل مورد نظر شما حمل و جابجا خواهند کرد.

  4.  امداد خودرو زنجان

توضیحات خدمات امداد خودرو زنجان:


اتفاقات ناگوار مانند تصادف خودرو ها در آزاد راه ها جزئی از سفر ما هستند و ممکن است این اتفاق برای تمامی افراد رخ دهد. نقص فنی ماشین و عدم امکان حرکت مجدد نیز از دیگر اتفاقاتی است که می‌تواند شما را برای چند ساعت متوالی در کنار مسیر معطل کند. اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه امداد خودرو زنجان، خودروی خود را تا تعمیرگاه‌های تخصصی خودرو منتقل کنید و مشکل خودروی خود را حل کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات یدک‌کش زنجان و خودرو بر زنجان در هرجایی از، خودروی خود را تنها با یک تماس با شماره 096460 بدون کد مجموعه امداد خودرو زنجان به بهترین تعمیرگاه‌های زنجان برسانید.

تلفن امداد خودرو زنجان:096460 تلفن

چرا تعمیر خودرو توسط امداد خودرو زنجان باید انجام شود؟

یکی از مواردی که ممکن است برای خودروها مشکل‌ساز شود و امکان حرکت دوباره را از آنها سلب کند، بروز مشکل در بخش دینام برق است. رفع مشکلات باتری یکی از خدمات امداد خودرو زنجان است و شما می‌توانید در صورت مشاهده خرابی یا از کار افتادن دینام برق با شماره‌های 096460 بدون کد تماس بگیرید. تکنسین‌های مجموعه پس از بررسی شرایط امکان راه‌اندازی دینام برق را بررسی می‌کنند و در صورتی که امکان راه‌اندازی مجدد باتری وجود نداشته باشد، آماده‌اند تا تعویض باتری خودرو شما را انجام دهند. باتری‌هایی که توسط امداد خودرو زنجان به شما همراهان گرامی عرضه می‌شوند، تماماً دارای استانداردهای لازم هستند.

تلفن امداد خودرو زنجان

اهداف مجموعه امداد خودرو زنجان:

 

  1. افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو زنجان

  2. آسودگی خیال مشتریان از بابت خودروهای خود

  3. ارایه خدمات متنوع خودروبری به کاربران در سراسر ایران

  4. ارایه خدمات لوکس حمل خودرو در زنجان برای کاربران

  5. مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان

  6. خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور

  7. عدم پرداخت هزینه های اضافی از بابت ماشین بر و حمل ماشین توسط مشتری

  8. مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی به مشتریان عزیز

  9. اعزام و حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر در سطح شهر

  10.  

امداد خودرو زنجان

 

  • اهداف مجموعه امداد خودرو زنجان:تلفن 096460

  • ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو زنجان
  • افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو استان زنجان
  • آسودگی خیال مشتریان از بابت حمل خودرو های خود
  • ارایه خدمات متنوع خودروبر به کاربران در سراسر ایران
  • ارایه خدمات حمل خودرو لوکس برای کاربران
  • حمل خودروهای گران قیمت شما به سراسر ایران از زنجان
  • اعزام و حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر در سطح شهر
  • امداد خودرو زنجان 096460

درباره امداد خودرو زنجان بدانید:

امداد خودرو زنجان آماده ارائه خدمات کمک رسانی امداد خودرویی فوری در شهر زنجان و مو شهرستان های استان زنجان با تلفن 096460 بدون کد شهر است. این خدمات شامل تعمیرات فوری در محل، تعویض لاستیک، تامین سوخت و خدمات امداد رسانی جاده ای و فوری در طول مسیر زنجان قزوین یا استان زنجان است. این خدمات با هدف کمک به رانندگان در صورت بروز مشکلات فنی در خودرو، ارائه می‌شود. تیم تخصصی امداد خودرو زنجان، با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات لازم و تجربه خود، سعی می‌کند مشکلات فنی خودرو مشتری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند. این خدمات شامل تعمیرات موتور، تعویض لاستیک، تعمیرات ترمز و ... است. همچنین، در صورت نیاز، تیم امداد خودرو زنجان می‌تواند خودرو را به تعمیرگاه شبانه روزی مناسب منتقل کند تا مشکلات مربوط به اتومبیل به صورت ریشه ای برطرف شود. امداد خودرو زنجان، در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای هفته، آماده ارائه خدمات به رانندگان است. خدمات امداد رسانی جاده ای و فوری در طول مسیر زنجان قزوین، از دیگر خدمات حمل و نقل برای رانندگان در این مناطق است. با توجه به اینکه مسیر زنجان قزوین یکی از مهمترین مسیرهای حمل و نقل در ایران است، خدمات امداد رسانی جاده ای و فوری در این مسیر بسیار اهمیت دارد. از دیگر خدماتی که تیم امداد رسانی جاده ای و فوری در طول مسیر زنجان قزوین ارائه می‌دهد، تامین سوخت است. در صورتی که رانندگان در طول مسیر به مشکل سوخت برخورد کنند، تیم امداد رسانی جاده ای و فوری زنجان می‌تواند سوخت لازم را تامین کرده و رانندگان را از این دردسر خلاص کند. تلاش کرده ایم تا تمامی مسیرهای که به سمت شهرهای ابهر، تاکستان، قزوین و شهرهای اطاف را تحت پوشش قرار داده باشیم. امداد خودرو زنجان با تلفن شبانه روزی 096460 با در اختیار داشتن بیش از 120پرسنل امدادگر در زمینه های تعمیرات سیار، حمل خودرو بوسیله نیسان چرخگیر، خودرو سوار و جرثقیل های مختلف در خدمت همشهریان و مسافران گرامی است. این عزیزان در سراسر استان زنجان برای ارائه بهترین خدمات خودرویی آماده بکار می‌باشند.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
emdadkhodroskha.ir