پرسش های متداول

facebookinstagramyougoogleaparat
امداد خودرو شاهرود

امداد خودرو شاهرود؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 0233137 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو شاهرود در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امداد خودرو شاهرود

معرفی شماره تلفن امداد خودرو شبانه روزی شاهرود در تمام استان شاهرود :
امداد خودرو شاهرود یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در شاهرود و تمامی نقاط کشور است ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

امداد خودرو سخا با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودرو بر در شاهرود آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز است.
تلفن امدادخودرو شاهرود حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر شاهرود.

  • تلفن خودرو بر شاهرود دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.

  • تلفن ماشین بر شاهرود تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.

  • تلفن حمل خودرو شاهرود سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو شاهرود.

  • تلفن یدک کش شاهرود تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

  • خودروبر شاهرود دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است.

شماره امداد خودرو تهران شبانه روزی

امداد خودرو تهران شبانه روزی دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیر کاران اتومبیل تهران است. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات امداد خودرو تهران شامل یدک کش، خودروبر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری است.

تلفن امداد خودرو تهران

امداد خودرو اردستان 09130288778

 شماره امداد خودرو اردستان

امداد خودرو اردستان – خودرو بر اردستان – حمل خودرو اردستان – ماشین بر اردستان
امداد خودرو اردستان معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر اردستان زیر نظر اتحادیه تعمیر کاران خودرویی و امداد خودرو اردستان است. از اهداف اصلی امدادخودرو اردستان ارائه خدمات سریع و با کیفیت است.

خدمات حمل خودرو اردستان شامل یدک کش اردستان، خودروبر اردستان، خودرو سوار اردستان، کفی اردستان، مکانیک سیار اردستان، بنزین سیار اردستان، باتری به باتری و پنچری در اردستان است. همکاران ما در امداد خودرو اردستان صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟
در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 09130288778 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو اردستان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو 09130288778 تماس بگیرید.

امداد خودرو اردستان یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در اردستان و تمامی نقاط کشور است.

کفی خودرو بر قم

خودروبر
خودروبر قم
همانطور که مستحضرید یکی از خدمات پرتقاضا و مهم در صنعت وسایل نقلیه که نیازمند توجه و تخصص لازم برای انجام است ؛ حوزه خودروبر و حمل خودرو است.

نحوه حمل خودرو, خودروبر ما را میتوانید در ویدئو مشاهده کنید که کار خودرو بر ما چگونه است

خودرو بر قم
خودرو بر
خودرو بر ارزان
ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر قم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم.

بهترين و ارزانترين راه، حمل خودرو توسط ما مي باشد

حمل خودرو-خودرو بر
خودرو بر قم
خدمات حمل ماشین به صورت کلی به دو بخش تقسیم می‌گردد:

درون شهری چیست؟
کلیه خدمات حمل ماشین در شهر های سراسر ایران علی الخصوص مراکز استان ها که با خودروبر کفی یا نیسان چرخگیر صورت می‌گیرد.
خودروبر
برون شهری چیست؟
کلیه خدمات حمل خودرو از مبدا یکی از شهر ها به مقصد اعلام شده از سوی شما مشتری گرامی که به وسیله خودروبر کفی، تریلی مخصوص حمل وسایل نقلیه، نیسان چرخگیر صورت می‌پذیرد.

توصیه اصلی کفی خودرو بر قم به مالکین کلیه محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه کافی را داشته باشند تا در زمان بروز مشکل بتوانند از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی کفی خودرو بر قم02536144 و یا استفاده از اپلیکیشن کفی خودرو بر قم02536144، با اطمینان از خدمات امداد خودرو های سایت کفی خودرو بر قم02536144 برخوردار شوند.

تلفن امداد خودرو سرکان

امداد خودرو شبانه روزی سرکان در تمام مناطق شهرستان سرکان

امداد خودرو سرکان سرکان با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق سرکان را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 09198114622 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو سرکان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟ در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 09198114622 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو سرکان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو کاشان تلفن096460بدون کد درتماس باشیم؟

امداد خودرو شبانه روزی سمنان در تمام مناطق شهرستان سمنان
خودرو بر سمنان با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق سمنان را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟
در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 02191690881تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو سمنان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امداد خودرو سمنان

امداد خودرو گرمسار

امداد خودرو گرمسار – خودرو بر گرمسار – حمل خودرو گرمسار – ماشین بر گرمسار
امداد خودرو گرمسار معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر گرمسار زیر نظر اتحادیه تعمیر کاران اتومبیل گرمسار است. از اهداف اصلی امدادخودرو گرمسار ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو گرمسار شامل یدک کش گرمسار، خودروبر گرمسار، کفی گرمسار، مکانیک سیار گرمسار، بنزین سیار گرمسار، باتری به باتری و پنچری در گرمسار است. همکاران ما در امداد خودرو گرمسار در شهر گرمسار صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو گرمسار – خودرو بر گرمسار – حمل خودرو گرمسار – ماشین بر گرمسار

امداد خودرو سلفچگان

یدک کش امداد خودرو سلفچگان| حمل خودرو | امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان، امداد خودرو سلفچگان، حمل خودرو با نیسان چرخ گیر و خودرو بر، امداد خودرو سلفچگان| خودرو سوار بدون آسیب به خودرو مشتری بابیمه و بارنامه معتبر و قانونی بصورت شبانه روزی. امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان| حمل خودرو های لوکس و مدل بالا توسط امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان* با مجوز رسمی از سازمان ترافیک و پایانه و تعزیرات | امداد خودرو سلفچگان| امداد خودرو سلفچگان|تلفن 02536144 امداد خودرو شبانه روزی سلفچگان

تلفن امداد خودرو کرج

امداد خودرو کرج – یدک کش کرج – حمل خودرو کرج

امداد خودرو ، امداد خودرو ایران خودرو کرج، امداد خودرو سایپا کرج، امداد خودرو کرمان موتور کرج، حمل خودرو لوکس کرج

امداد خودرو کرج با شماره تماس (02191690881)، یکی از مهمترین خدماتی است که در صورت بروز مشکلات و نقصان‌های فنی در خودرو، به رانندگان و مسافران کمک می‌کند.. امداد خودرو کرج با داشتن تجهیزات و ابزارهای مدرن، قادر به ارائه خدماتی مانند تعمیرات فنی، تعویض لاستیک، باتری، روغن و سایر قطعات خودرو است. همچنین، این مرکز با داشتن تیمی مجرب و متخصص، قادر به ارائه خدماتی مانند تعمیرات برقی، تعمیرات موتور، تعمیرات گیربکس و سایر مشکلات فنی خودرو است. با تماس با شماره تماس (02191690881)، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، خودرو خود را به محل مورد نظر منتقل کنید و از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت این مرکز بهره‌مند شوید. همچنین، با ارائه خدماتی با کیفیت و با قیمت مناسب، امداد خودرو کرج به عنوان یکی از بهترین مراکز امداد خودرو در استان کرج شناخته می‌شود. در نهایت، با تماس با شماره تماس (02191690881)، می‌توانید به راحتی و با اطمینان، خودرو خود را به محل مورد نظر منتقل کنید و از خدمات

جهت درخواست امداد خودرو کرج، یدک کش کرج، حمل خودرو کرج، یدک کشکرج، یدک کشکرج با شماره تماس های امداد خودرو (02191690881) تماس حاصل فرمایید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو کاشان تلفن02536551758بدون کد درتماس باشیم؟

حمل ماشین کاشان -امدادخودرو سیار کاشان -حمل ماشین در کاشان -خودرو سوار کاشان -کفی حمل خودرو کاشان شماره -یدک کش کاشان

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امداد خودرو کاشان 02536551758 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو کاشان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امداد خودرو کاشان 02536551758بدون کد تماس بگیرید.

 

امدادخودرو کاشان یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در کاشان و تمامی نقاط کشور است ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امدادخودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهندتلفن تماس 02536551758.

حمل ماشین کاشان -امدادخودرو سیار کاشان -حمل ماشین در کاشان -خودرو سوار کاشان -کفی حمل خودرو کاشان شماره -یدک کش کاشان

تلفن امداد خودرو ارومیه

امدادخودرو رخراسان ضوی؟

خودرو بر مشهد تلفن 1693 بدون کدبا استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق مشهد را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

تلفن امداد خودرو ارومیه

امدادخودرواهواز

امدادخودرو اهواز؟

امداد خودرواهواز یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحد‌‌های امداد خودرو در اهواز و تمامی نقاط کشور است ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

امداد خودرو اهواز معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر اهواز زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو اهواز ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو اهواز شامل یدک کش اهواز، خودروبر اهواز، کفی اهواز، مکانیک سیار اهواز، بنزین سیار اهواز، باتری به باتری و پنچری در اهواز است. همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر اهواز صورت 24 ساعته تلفن 1693بدون کد

امدادخودرورخراسان ضوی

امدادخودرو رخراسان ضوی؟

خودرو بر مشهد تلفن 096460 با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق مشهد را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

امداد خودرو مشهد معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر مشهد زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امداد خودرو مشهد ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو مشهد شامل یدک کش مشهد، خودروبر مشهد، کفی مشهد، مکانیک سیار مشهد، بنزین سیار مشهد، باتری به باتری و پنچری در مشهد است.همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر مشهد صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.تلفن051333005

امدادخودرو همدان

امدادخودرو همدان؟

امداد خودرو همدان معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر همدان زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری است. از اهداف اصلی امدادخودرو همدان ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو همدان شامل یدک کش همدان، خودروبر همدان ، کفی همدان، مکانیک سیار همدان، بنزین سیار همدان، باتری به باتری و پنچری در همدان است.

خودرو بر همدان با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق همدان را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.تلفن 1693بدون کد

امدادخودرو قزوین

امدادخودرو قزوین؟

امداد خودرو قزوین تلفن 1693 بدون کد، امداد خودرو ام وی ام قزوین، امداد خودرو ایران خودرو قزوین، امداد خودرو برلیانس قزوین، امداد خودرو سایپا قزوین، امداد خودرو شبانه روزی قزوین، امداد خودرو قزوین، امداد خودرو کرمان موتور قزوین، امداد خودرو لیفان قزوین، حمل خودرو قزوین، حمل خودرو گران قمیت قزوین، حمل خودرو لوکس قزوین، خودرو بر قزوین ، خودرو سوار قزوین، شماره امداد خودرو قزوین، کفی قزوین، ماشین بر قزوین، یدک کش قزوین

امداد خودرو قزوین معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر قزوین زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو قزوین ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو قزوین شامل یدک کش قزوین، خودروبر قزوین، کفی قزوین، مکانیک سیار قزوین، بنزین سیار قزوین، باتری به باتری و پنچری در قزوین است.

سوالات متداول امداد خودرو اردبیل

امدادخودرو اردبیل؟

امداد خودرو اردبیل با شماره تماس 0453325770 معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر اردبیل زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو اردبیل ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو اردبیل شامل یدک کش اردبیل، خودروبر اردبیل، کفی اردبیل، مکانیک سیار اردبیل، بنزین سیار اردبیل، باتری به باتری و پنچری در اردبیل است.

امداد خودرو اردبیل تلفن096460 امدادگرانی با کادری باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما آماده‌ایم تا حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به خودرو شما رو با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام بدیم.

امداد خودرو خرم آباد

امداد خودرو خرم آباد ؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روز‌های هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو تلفن1693بدون کد تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو خرم آباد در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

شرکت امداد خودروخرم آباد تلفن1693 به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام سال در حال خدمت‌رسانی است. درباره امداد خودرو کشور لازم به ذکر است، این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات در محل و حمل خودرو را توسط افرادی مجرب و متعهد که همگی دوره دیده از مراکز فنی و حرفه‌ای کشور هستند ارائه می‌نماید. مناطق و محلات تحت پوشش امداد خودرو خرم آباد:

امداد خودرو سنندج

امداد خودرو سنندج؟

امدادخودرو سنندج معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر سنندج زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومیبل است. از اهداف اصلی امدادخودرو سنندج ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو سنندج شامل یدک کش سنندج، خودروبر سنندج، کفی سنندج، مکانیک سیار سنندج، بنزین سیار سنندج، باتری به باتری و پنچری در سنندج است.

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روز‌‌‌‌های هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 1693 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو سنندج در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امداد خودرو اراک

امداد خودرو اراک

امدادخودرو اراک تلفن 1693 بدون کد شبانه روزی یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحد‌های امداد خودرو در اراک و تمامی نقاط کشور است ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روز‌‌‌‌های هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو1693بدون کد تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو اراک در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

تلفن امدادخودرواستان قم

 

شماره تلفن امدادخودرو استان قم شبانه روزی 02536145

 

خدمات امداد خودرو قم در یک نگاه
خدمات سیار امدادخودرو قم مهم‌ترین خدمت شرکت امداد خودروقم ارائه خدمات امدادی سیار است.که از سال 1381 شرکت امداد خودرو قم با ارائه این خدمت کار خود را در این زمینه ارائه آغاز نمود.

خدمات قابل ارائه امدادخودروی :

  1. راه اندازی تلفن 02536144

  2. خدمات عمومی امدادحودرو

  3. امداد سریع

  4. امداد خودرو با هوش مصنوعی

  5. امداد خودرو با تلفن 5رقمی آسان

  6. سرویس­ در محل (AUTOCLICK)

  7. حمل خودرو با چرخ گیر و خودرو سوار و یدک کش

  8. امداد سوئیچ                 

خدمات ویژه کارت بیمه ارزان قیمت


به منظور گسترش خدمات ارائه شده, خدمات فرا بیمه‌ای تحت عنوان کارت کمک رسان خودرو به صورت طبقه بندی شده از سال 1382 به گروهی از خودروهای تولیدی شرکت امداد خودرو قم ارائه گردید و سپس در سطح کلیه خودروهای تولیدی کلیه خودرو ها توسعه یافت.

صاحبان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با خرید کارت های بیمه شرکت امداد ‏خودرو قم می‌توانند، علاوه بر مجموعه خدمات سیار امداد خودرو قم، طبق ضوابط ‏سطوح مختلف اشتراک از خدمات ویژه رایگان نیز بهره مند گردند.

‏ این خدمات در 5 سطح طلایی سال - طلایی 1 ستاره (آفرکارت و خودروکار و تک ستاره پلاس) - طلایی 2 ستاره - طلایی 3 ستاره - طلایی 4 ستاره ارائه ‏می شود.‏

  • دارندگان این کارت از خدمات زیر بهره مند میگردند:

  • پوشش زیان جزئی

  • تعویض خودرو

  • خدمات ویژه سرویس دوره­ ای

  • خدمات ویژه تعمیرات فنی خودرو

  • تعویض چهار حلقه لاستیک

  • خدمات مرکز پاسخگویی

مرکز پاسخگویی امدادخودروایران با ظرفیت بیش از 500 ایستگاه پاسخگویی هم زمان در 100 شعبه در سراسر کشور و بیش از 700 نفر پرسنل در سه برنامه کاری به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

تلفن امداد خودرو قم 02536144معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر قم زیر نظر اتحادیه تعمیر کاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو قم ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو قم شامل یدک کش قم، خودروبر قم، کفی قم، مکانیک سیار قم، بنزین سیار قم، باتری به باتری و پنچری در قم است.

menusearch
emdadkhodroskha.ir